niedziela, 25 maja 2014

25.05.2014 - bez (tytułu bez) mocy

mam dość zmywania blatów
obierania jabłek szukania naparstków
mam dość zapachu smażonego mięsa
nawlekania igły stwarzania łat
na dziury w życiu reagowania ciała
duszonego słońcem i deszczem
mam dość zmęczenia kataru
wiatru w stronice czytania
nieczytania mam dość wypłakiwania
oczu kałuży alergii kałamarzy
nocy pustych dni naręcza
bez zapachu lawendy
poduszek mam dość zakładania
masek pisania pod publikę czytania
słów chwalipięt złotych piórek
dławię się wpadam co dzień
w sieci internetu uśmiecham się wieszam
na nitkach obłudy i pokazów
rankingów quizów wyścigów
komentarzy ilości polubień
gotowany kalafior pachnie
dzieciństwem i powrotami ze szkoły
bez starości i irytacji ilością
problemów i wydawanych pieniędzy
mam dość że mam dość a
mimo to żyję byle
jak niemota

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz